L'ADL té implantat, dins del seu sistema de Gestió de Qualitat, un procediment que definix el correcte ús dels recursos econòmics, així com l'assegurament que les compres i els productes adquirits complixen amb els requisits de compra especificats (PI/06.009 COMPRAS), que entre altres coses, avalua a final d'any als proveïdors a través del qüestionari d'avaluació de proveïdors significatius (FPI/06.009-02).
En virtut de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic, els proveïdors que hagen entregat béns o prestat servicis a l'Administració Pública podran expedir i remetre factura electrònica.
L'Agència de Desenrotllament Local de Santa Pola es troba adherida al FACe (Punt general d'entrada de factures electròniques) per a la recepció de les factures electròniques emeses pels seus proveïdors. Si vosté és un proveïdor de l'Agència de Desenvolupament Local, a partir de l'1 de febrer de 2017 està obligat a presentar a través del FACe les seues factures.
Els codis de l'ADL com a receptor de factures electròniques són:
- Oficina Comptable: L01031210 INTERVENCION
- Òrgan gestor: LA0006011 AGENCIA DESARROLLO LOCAL
- Unitat tramitadora: L01031210 HACIENDA
El Manteniment de Tercers és el imprés necessari per a formalitzar el pagament per part de l'Agència de Desenvolupament Local a la persona física o jurídica per mitjà de transferència al compte bancari indicada per l'interessat.
Este document haurà de presentar-se degudament omplit, amb les dades de l'interessat o raó social, així com amb el segell de conformitat de l'entitat bancària corresponent. Així mateix, qualsevol canvi en el número de compte de l'interessat, haurà de comunicar-se per mitjà de la presentació d'una nova fitxa de manteniment de tercers.
Descarregar manteniment Tercers (PDF, 426KB) (finestra nova)
Descarregar imprés manteniment de Tercers (ODT, 48KB) (finestra nova)