L'Agència de Desenvolupament Local compta amb un sistema de gestió de qualitat conforme a la norma ISO 9001:2015, per a les següents activitats:
- La Prestació dels Serveis de Polítiques Actives d'Ocupació.
- Inserció Laboral.
- Programes propis de foment d'ocupació.
- Col·locació i assessorament a empreses.
- Formació i qualificació per a l'ocupació.
- Projectes d'escoles taller, cases d'ofici i tallers d'ocupació
La Política de Qualitat és aprovada al desembre de 2022 pel Consell d'Administració de l'Agència de Desenvolupament Local, sent la revisió 06 (12/22).
Aquest sistema de gestió de la qualitat es troba integrat amb el de seguretat i salut en el treball conforme a OHSAS 18001:2007.
L'ADL compta amb una tècnica certificada com a Gestora de Sistemes de Qualitat certificada per la EOQ (Organització Europea de la Qualitat) amb Núm. Registre 37059, i certificada com a Gestora de Sistemes Integrats de Qualitat, Medi Ambient i Prevenció de Riscos Laborals (Mª Carmen González Vives) amb Núm. Registre: 60610:
Descarregar Gestor de la calidad (PDF, 109.52KB) (finestra nova)
Descarregar EOQ Quality Manager (PDF, 78.56KB) (finestra nova)
Descarregar Gestor Sistemas Integrados (PDF, 174KB) (finestra nova)
Descarregar EOQ Integrated Manager (PDF, 179KB) (finestra nova)
El Sistema de Gestió de la Qualitat de l'Agència de Desenvolupament Local es va iniciar l'any 2006, i amb data 11 de juny de 2019 es rep comunicació de la renovació del certificat núm. ER-1807/2006 de l'Agència de Desenvolupament Local de Santa Pola que evidencia la conformitat de Sistema de Gestió de la Qualitat de la norma ISO 9001:2015, la data d'expiració del qual és el 09 de març de 2022, amb una ampliació validesa del certificat fins al 06/03/2023.
Descarregar Certificat ER (PDF, 195KB) (finestra nova)
Descarregar Certificat IQnet (PDF, 241KB) (finestra nova)