- Planificació de la integració del Pla de Prevenció en el Sistema de Gestió de la Qualitat segons ISO 9001 y OHSAS 18001.
- Actualització de l’Avaluació de Riscos Laborals de l’Agència.
- Implantació Pla d’Emergència C/Drassanes i Centre de Formació.
- Realització simulacre Pla d’Emergència.
- Programa de gestió anual d’objectius i metes. Descarregar
- Elaboració de procediments i instruccions tècniques de prevenció.
Per a integrar la Llei de Riscos Laborals al nostre treball, s’està actualitzant el Sistema de Gestió de la Qualitat de l’ADL, i contemplem, entre d’altres aspectes importants, que contem amb un Pla de Prevenció i amb un Pla d’Emergència.
- Formació dels treballadors en mesures preventives en funció dels riscos laborals identificats.
Així mateix, s’hi imparteix una formació als treballadors de l’ADL per a incorporar l’atenció en primers auxilis i les pautes que han de seguir davant una emergència.