Seleccioni el seu idioma

Logotipo ADL con enlace a la página de inicio

Ajudes urgents a les persones treballadores autònomes amb la condició que siguin beneficiàries de les prestacions extraordinàries COVID-19 de la Seguretat Social, en els mesos de gener i/o febrer de 2021.

El passat 9 de febrer es van publicar noves ajudes a fi de regular la concessió directa d'ajudes urgents a les persones treballadores autònomes, afectades per la pandèmia, amb la condició que siguin beneficiàries de les prestacions extraordinàries a la Covid-19 de la Seguretat Social, en els mesos de gener i febrer de 2021, i tinguin el seu domicili fiscal a la Comunitat Valenciana.

Seran BENEFICIÀRIES de les ajudes les persones treballadores autònomes, que compleixin les següents condicions:

1. Ser beneficiàries de les prestacions extraordinàries Covid-19 de la Seguretat Social en els mesos de gener i/o febrer de 2021.
2. Tenir el domicili fiscal a la Comunitat Valenciana.

La QUANTIA DE L'AJUDA ascendirà a un màxim de 300 euros per persona beneficiària de prestació extraordinària associada a la Covid-19, durant els mesos de gener i febrer de 2021 i a un màxim de 150 euros per persona beneficiària de la prestació extraordinària associada a la Covid-19, durant el mes de gener o febrer de 2021.

La TRAMITACIÓ I GESTIÓ d'aquestes ajudes serà a càrrec del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, LABORA.

La tramitació d'aquestes ajudes té dues fases:

  • Fase 1: Sol·licitud d'assignació de data i franja horària per a presentar la sol·licitud de la subvenció. Per a aquest tràmit NO és necessari disposar de signatura electrònica. El termini d'iniciació aquest tràmit s'iniciarà a les 09.00 hores del 15 de febrer de 2021 i finalitzarà a les 23.59:59 hores del dia 28 de febrer de 2021, aquest tràmit es realitzarà en la web de Labora.
  • Fase 2: Presentació de la sol·licitud. Per a això, en la data i franja horària facilitats pel sistema en realitzar la fase 1, s'haurà de formular la sol·licitud en la web de Labora, adjuntant la documentació que el mateix apartat s'indica.

Per a aquest tràmit SI és necessari disposar de signatura electrònica, si no disposen de certificat digital podran gestionar-ho en l'ADL Santa Pola, sol·licitant CITA PRÈVIA.

El TERMINI DE PRESENTACIÓ iniciarà amb el tràmit un a les 09.00 hores del 15 de febrer de 2021 i finalitzarà a les 23.59:59 hores del dia 28 de febrer de 2021.

Aquest termini serà per a l'assignació de data i franja horària, en la qual posteriorment es presentarà la sol·licitud.

Si desitges més informació, pots contactar amb l'Agència de Desenvolupament Local de Santa Pola, Servei Santa Pola Empreses a través del telèfon 965417136 (Inmaculada Jiménez) o enviar un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.