L'Agència de Desenvolupament Local compta amb un sistema integrat de gestió de qualitat i seguretat i salut en el treball conforme a la norma ISO 9001 per a les següents activitats:
- La Prestació dels Serveis de Polítiques Actives d'Ocupació.
- Inserció Laboral
- Programes propis de foment d'ocupació
- Col·locació i assessorament a empreses
- Formació i qualificació per a l'ocupació
- Projectes d'escoles taller, cases d'ofici i tallers d'ocupació.
Aquest sistema de gestió de la qualitat es troba integrat amb el de seguretat i salut en el treball conforme a OHSAS 18001:2007.
La Política Integrada de Qualitat de l'Agència de Desenvolupament Local és aprovada al gener de 2018 i compta amb l'adaptació a la norma UNE-EN ISO 9001:2015.
Política Integrada de Qualitat
L'Agència de Desenvolupament Local compta amb una tècnica certificada com a Gestora de Sistemes de Qualitat certificats per la EOQ (Organització Europea de la Qualitat) amb Núm. Registre 37059, i certificada com a Gestora de Sistemes Integrats de Qualitat, Medi Ambient i Prevenció de Riscos Laborals amb Núm. Registre: 60610:
- Mª Carmen González Vives.
Gestor Sistemas Integrados (AEC)
El Sistema de Gestió de la Qualitat de l'Agència de Desenvolupament Local es va iniciar l'any 2006, i amb data 11 de juny de 2019 es rep comunicació de la renovació del certificat núm. ER-1807/2006 de l'Agència de Desenvolupament Local de Santa Pola que evidencia la conformitat de Sistema de Gestió de la Qualitat de la norma ISO 9001:2015, i la data del qual d'expiració és el 09 de març de 2022.