Serveis

Europa UE

Placiutat agenda2030

Acces Novetat

Proveïdors

L'Ajuntament de Santa Pola, a través de l'Agència de Desenvolupament Local, habilita l'emissió de certificats digitals durant l'estat d'alarma amb cita prèvia.

Es recorda als usuaris que la majoria de terminis per als tràmits administratius s'han suspés o s'han habilitat canals addicionals en els quals no es necessita certificat digital. Així mateix, per als usuaris que ja disposen de certificat digital de la ACCV i que necessiten renovar-ho, s'informa que ho poden fer online en l'adreça https://www.accv.es/ciudadanos/area-personal-de-servicios-de-certificacion.

Els usuaris que necessiten l'emissió d'un nou certificat digital per a la realització de qualsevol tràmit han de sol·licitar cita prèvia trucant al telèfon 96 541 71 36. Se'ls enviarà un email confirmant dia i hora en què han de personar-se en l'oficina de l'ADL, així com la documentació que han d'aportar.

Amb la finalitat de preservar la salut dels ciutadans i evitar desplaçaments innecessaris, es prega als ciutadans que comproven, abans de sol·licitar cita, que els tràmits que han de realitzar només es poden fer amb certificat digital. Per aquest motiu, no s'atendrà cap persona que no tinga cita prèvia.

 

Logo ACCV3738

ADL Santa Pola
C/Astilleros, 4. 03130
Santa Pola (Alacant)
Tlf: 96 541 71 36
Fax: 96 669 60 39

Seguix-nos també en

Facebook ico Twitter ico Youtube ico Flickr ico Rss ico

Scroll to top